TIAM Consultancy begeleidt bedrijven in Noord Nederland op het internet

, ,

 Assen, 16 november 2010 – De meeste bedrijven hebben tegenwoordig een website, maar hoe krijg je daadwerkelijk bezoekers en hoe zorg je ervoor dat deze bezoekers klant worden? TIAM Consultancy, een adviesbureau uit Assen, begeleidt bedrijven bij het ontwikkelen hun internetstrategie.

Het is tegenwoordig bijna niet denkbaar dat een onderneming geen internetsite heeft. Iedereen zoekt wel naar bedrijfsgegevens op het internet. De vraag is alleen: wie zijn mijn klanten, waar bevinden ze zich en waar zijn ze naar op zoek?

Een gefundeerde internetstrategie ligt aan de grondslag van het succes op internet, Het begint bij het bepalen van doelstellingen: Wat wil ik met mijn onderneming op internet bereiken?

Daarnaast is het belangrijk om de doelgroep te bepalen en een manier te vinden om deze te bereiken en de gewenste actie uit te laten voeren. Je kunt hierbij denken aan de inzet van social media, de vindbaarheid in zoekmachines of het adverteren op websites.

Het belangrijkste bij de keuze van de strategie is dat het moet passen bij het bedrijf (filosofie, hulpmiddelen, product of dienst) en dat de doelgroep wordt bereikt.

TIAM Consultancy begeleidt bedrijven bij het ontwikkelen van de internetstrategie op basis van het SOSTAC model. Met behulp van dit model worden alle stappen doorlopen om de juiste internetstrategie te creëren. Wilt u ook graag een doordachte internetstrategie en op het internet gevonden worden? Maak dan een vrijblijvende afspraak met TIAM Consultancy om te bespreken hoe u kunt worden ondersteund.

Over TIAM Consultancy
TIAM Consultancy is specialist op het gebied van internetstrategie, zoekmachine adverteren (SEA), zoekmachine optimalisatie (SEO) en marketing intelligence.
Naast het geven van adviezen over de internetstrategie zet TIAM consultancy Google Adwords campagnes op en onderhoudt deze op basis van scherpe tarieven. Tevens richt TIAM Consultancy zich op zoekmachine optimalisatie en worden bedrijven ondersteund bij het meten en verbeteren van online activiteiten.

1 antwoord

Reacties zijn gesloten.