Onderhoudssoftware Ultimo uitgebreid met offertebeheer

, , , ,

Ultimo heeft de module Voorraadbeheer & Inkoop van de onderhoudssoftware uitgebreid met de Offertebeheer module.

Werkwijze Offertebeheer in uw onderhoudssoftware
Wanneer u voor het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden producten of diensten moet bestellen of als de voorraad het automatische bestelpunt heeft bereikt kunt u er voor kiezen om een offertetraject op te starten. Met de onderhoudssoftware heeft u het voordeel dat u bij meerdere leveranciers een offerte op kunt vragen en zo de financieel gezien meest verantwoorde bestelling kunt plaatsen. Nadat u een offertetraject heeft opgestart kunt u offerteaanvragen verzenden.

De status van de aanvraag wordt per leverancier bijgehouden en binnengekomen offertes kunnen aan de aanvraag gekoppeld worden. Wanneer de offertes binnen zijn maakt u in de onderhoudssoftware een analyse van de voorstellen. Deze analyse kunt u met behulp van een standaardrapport eenvoudig uitvoeren. Vervolgens wordt bepaald aan welke leverancier(s) de order wordt toegekent. Vanaf de offerteaanvraag kan er automatisch een bestelling worden aangemaakt.  wanneer u meerdere producten wilt inkopen. Doordat alle binnengekomen informatie/offertes worden gearchiveerd, kunt u achteraf beargumenteren waarom een order bij een leverancier is geplaatst.

Ook voor andere Ultimo producten
Offertebeheer is ook beschikbaar wanneer de module Voorraadbeheer & Inkoop wordt gebruikt in de Facility Management software, IT Service Management software of Infra Asset Management software.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*