Krachtige Zoekmachine Optimalisatie door Heinosoft.

, , ,

Er is al veel bekent over het internet maar het blijft het nog vrij onduidelijk hoe Google de positionering van websites in de organische resultaten exact bepaalt, maar duidelijk is dat dit voornamelijk geautomatiseerd gebeurt op basis van allerlei factoren, waarbij aan elke factor een numeriek gewicht wordt toegekend, Hieruit wordt een bepaalde waarde aan een website gehangen die meehelpt met het positioneren in Google.

Waar Heinosoft tweemaal op rij een FD Gazellen Award van het Financiële Dagblad won (zowel in 2010 als in 2011), was er weinig ruimte om ook zoekmachine optimalisatie toe te passen op de eigen website. Het succes zit hem voornamelijk in het feit dat klanten alleen een factuur ontvangen bij het behalen van een top 10 positie in Google. Deze zogenaamde no cure no pay zoekmachine optimalisatie is de basis van het grote succes.

FD Gazellen 2010: Van 1,5mln Nederlandse bedrijven heeft 17.000 tijdig de jaarstukken gedeponeerd. Hiervan boekte slechts 1.170 bedrijven een omzetgroei. 600 voldeden op het eerste gezicht ook aan de nevencriteria. Na kwalitatief onderzoek resteerden 267 FD Gazellen. In 2011 waren er nog maar 239 bedrijven die een Award ontvingen, waaronder Heinosoft.

Zoekmachine Optimalisatie van Heinosoft beïnvloed de belangrijkste factoren aan de hand van twee onderdelen: interne en externe optimalisatie van de website. Bij de interne optimalisatie wordt een advies uitgebracht en uitgevoerd voor wat betreft een betere indexeerbaarheid van de website. Bij de externe optimalisatie wordt door middel van ondermeer linkbuilding de context van de website op het internet geöptimaliseerd.

Voordat een zoekmachine optimalisatie traject start, bepaalt Heinosoft aan de hand van doelstellingen en producten en / of diensten de relevante zoektermen en het aantal keer dat deze worden gebruikt door haar gebruikers. Ook wordt de tijdsinvestering bepaalt om op deze zoektermen in de top 3 te worden gepositioneerd. Alleen bij een daadwerkelijk toppositie wordt overgegaan tot facturatie.

Heinosoft benadrukt de focus op meetbaar resultaat door zelf letterlijk ‘Bovenaan in Google‘ te staan. Neveneffect van deze optimalisatie een forse stijging van het aantal leads.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*