Wijnpromotor kiest voor kwaliteit

,

Utrecht – Hoe aanlokkelijk het ook is, toch wacht Wijnpromotor met de opening van haar webshop in Nederland tot het voorjaar van 2013. December is traditioneel de beste champagne maand van het jaar. Wijnpromotor heeft inmiddels mooie champagnes geselecteerd voor het assortiment. De filosofie van Wijnpromotor is het verkopen van exclusieve kwaliteitswijnen tegen een realistische prijs. Aanvankelijk zal het lanceringsassortiment in Nederland maximaal 50 wijnen bevatten. Echter alle wijnen voldoen aan de strenge selectiecriteria. Een beginner of kenner zal zich kunnen vinden in het assortiment. De doelstelling van Wijnpromotor is een selectie klantengroep op te bouwen. Wijnpromotor gaat dan ook niet voor de massa. Waar de ‘gewone’ webshops het moeten hebben van het volume, kiest Wijnpromotor voor de liefhebber. Een liefhebber die topkwaliteit kan waarderen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*