De hype van een keycord gecombineerd met een festival

, ,

relatiegeschenkenblog.nl, relatiegeschenken, keycordWie is er wel eens naar een zomerfestival geweest? De meeste Nederlanders zijn er gemiddeld één keer in hun hele leven geweest. De Pinkpop keycord is in ieder geval razend populair. De hype van de keycord begint al op de heenreis. Als de feestgangers elkaar ontmoeten, tonen ze elkaar met trots hun keycord! De echte ‘hardcore’ festivalganger heeft zelfs een keycord van het jaar daarvoor.

De keycord op relatiegeschenkenblog.nl
Het relatiegeschenkenblog is eindelijk online. Elke dag vindt u hier de nieuwste feiten en ervaringen over de relatiegeschenken branche. Zo ook het artikel over de keycord. Wat tegenwoordig opvalt, is dat iedereen een keycord heeft! Hoogstwaarschijnlijk hebben ze die in dit assortiment gekocht. Als bedrijf moet u hier een mogelijkheid of een kans zien! Bedruk uw eigen keycord en zorg voor een eigen hype omtrent uw bedrijf. We nemen als voorbeeld de keycord van Pinkpop. De festivalgangers vinden het allemaal fantastisch om hun fel rose keycord te tonen aan andere mensen. Dit is uitstekende marketing van Pinkpop. De mensen dragen de keycord graag en uiten dit naar andere mensen die dit gedrag kopiëren en dit ook weer doorvertellen. Het lijkt soms meer op een traditie. Je keycord zo lang mogelijk dragen, zodat andere mensen weten dat je naar het desbetreffende festival of evenement bent geweest. Andere grote bedrijven die hier goed op inspelen zijn bijvoorbeeld Heineken of Amstel. Zorg dat uw bedrijf ook een bekende breinpositie inneemt. Ga naar relatiegeschenkenblog.nl en deel daar uw ervaringen!

Wilt u liever zo snel mogelijk een keycord bestellen dan biedt de site van Zintuig u tal van mogelijkheden. Veel succes en tot op het blog!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*