Het nut van een marketing adviesbureau

Het is alom duidelijk dat bedrijven vaak het nut van een marketing bureau of een marketing communicatie bureau onderschatten. Dit terwijl het een overall bijdrage kan leveren tot het aanboren van nieuwe markten en dus scheppen van nieuwe kansen voor afzet van de producten, zowel lokaal als buiten de grenzen van het land. Bedrijven komen op deze manier vaak zonder hulp in de problemen

Een recent voorbeeld is bijvoorbeeld de boomkweker. Recent onderzoek van een marketing adviesbureau heeft aangegeven dat het percentage boomkweker bedrijven die op korte termijn hun bedrijf willen afbouwen of zelfs willen beëindigen, is toegenomen. Tot deze conclusie is het marktonderzoekbureau gekomen na een uitgebreide telefonische enquête onderzoek onder boomkweker bedrijven.

Een jaar eerder in 2010 bleek ruim tien procent van de boomkweker bedrijven reeds plannen te hebben om hun bedrijf te beëindigen. In 2011 is dat percentage omhoog gegaan naar dertien procent.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*