Nationale Campagne ‘Bijna schade rijden’ met mobielschademedelden.nl van start

Hilversum, 21 oktober 2011

Talents Media ontwikkelt social contest voor Verbond van Verzekeraars
Bijna schade rijden met mobielschademelden.nl

Deze week lanceert het Verbond van Verzekeraars de nationale publiekscampagne Datwordtmobielschademelden.nl. Dit is een campagne om de nieuwe mobiele dienst Mobielschademelden.nl te introduceren. Daarmee kunnen automobilisten met een smartphone makkelijker en sneller schade melden na een aanrijding. Het traditionele schadeformulier is in veel gevallen niet meer nodig. De campagne die Talents Media, de social contest company verzorgt, bestaat uit een combinatie van een social contest met een roadshow.

Ludieke ‘bijna schadesituatie’
Automobilisten kunnen zich de komende weken in een speciale ‘drive through’-tent op diverse locaties in het land laten fotograferen in ludieke ‘bijna-schade situaties’.
De foto’s worden ge-upload naar de actiesite: www.datwordtmobielschademelden.nl, waarna de deelnemers via social media zo veel mogelijk stemmen voor hun ‘bijna schadefoto’ kunnen werven. Uit de deelnemers met de meeste stemmen kiest de jury de winnende foto. De winnaar mag een jaar lang gratis in een Smart rijden. Ook zijn er TomTom navigatiesystemen en een race-experience te winnen. Stemmers maken ook kans op deze prijzen.

De drive through-tent van datwordtmobielschademelden.nl staat zaterdag 22 oktober 2011 bij de Dutch Supercar Challenge op TT Circuit Assen en op 6 november bij de RSZ Schoonmoederdag op Circuit Park Zandvoort. De overige locaties worden bekendgemaakt via de website datwordtmobielschademelden.nl.
Medio december worden de prijzen uitgereikt door de jury. Die bestaat uit:
· Richard Weurding (algemeen directeur Verbond van Verzekeraars)
· Christiaan Frankenhout (ADAC GT Masters-coureur voor Mercedes-Benz)
· Tom van Alphen (directeur Mercedes-Benz Insurance)
· Joost Jetten (vice president Benelux & Zuid-Afrika TomTom )
· Michiel Bosman (voorzitter Stichting EPS)

Samenwerking Verbond van Verzekeraars en Talents Media
Social contest company Talents Media ontwikkelde en realiseerde de social mediacampagne in samenwerking met Limelights fotomarketing en JenJen PR.
De campagne draait op het TalentsChannel-platform, het online social contestplatform dat TalentsMedia speciaal heeft ontwikkeld voor social media contests, challenges en ‘upload-stem-en-win’-acties.
De campagne wordt mede mogelijk gemaakt door Mercedes-Benz Insurance en TomTom. Bij de ontwikkeling van de app zijn Automatiseringsbedrijf ABZ B.V., Stichting Efficiënte Processen Schadeverzekeraars en het Verbond van Verzekeraars betrokken.

—EINDE BERICHT—

Informatie voor de redactie:
Onderschrift persfoto
Foto: Pepijn Vanthoor

Over Talents Media
Talents Media is een social engagement company dat social media contests en campagnes ontwikkelt voor adverteerders, bureaus en media-exploitanten. Daarvoor heeft Talents Media het ‘TalentsChannel’ campagneplatform ontwikkeld dat als webbased service wordt aangeboden.
Dit platform is een complete online campagne-oplossing waarmee snel en kosten-efficient upload-stem-en-win-acties, challenges en contests kunnen worden georganiseerd. Dankzij de vergaande integratie in social media als Facebook, Twitter, Hyves en linkedIn worden campagnes automatisch zeer viraal.
Tevens zijn in het campagneplatform alle benodigde functionaliteiten al ingebouwd zoals; het uploaden van alle soorten content, stemmen, rankings, hosting, campagnemanagement en beveilliging.
Talents Media is opgericht in 2009 en is gevestigd op het Mediapark in Hilversum.
Meer informatie over Talents Media: www.talentsmedia.com

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*