Driessen HRM_Payroll realiseert 32% groei in 2011

Driessen HRM_Payroll heeft in 2011, tegen het economisch tij in, opnieuw een grote omzetgroei gerealiseerd. De gespecialiseerde HRM- en payroll-dienstverlener voor de publieke sector uit Helmond sloot het jaar 2011 af met een omzetgroei van 32% op ruim € 87 miljoen.  De 32% omzetgroei volgt op het recordjaar 2010 waarin het bedrijf met 42% groeide. Hiermee behoorde Driessen ook in 2011 weer tot de FD Gazellen van snelstgroeiende bedrijven in Nederland.

‘Een fantastische prestatie waar al onze medewerkers keihard voor hebben gewerkt en waar we heel gelukkig mee zijn” vertelt directeur Michaël Munnich. “Een groot deel van de groei hebben we gerealiseerd binnen de onderwijssector. Maar ook in de overheidssector weet men ons nog altijd uitstekend te vinden. Extra blij waren we dat in 2011 onze oudste relatie en allereerste klant, de gemeente Helmond, na een Europese openbare aanbesteding opnieuw voor de komende jaren voor ons heeft gekozen”.

2012: continuïteit en investeren
Directeur Jeroen Driessen voegt toe: “Naast het feit dat de grote omzetgroei ons bedrijf extra financiële zekerheid en stabiliteit geeft, biedt het ons ook volop mogelijkheden voor de toekomst”.  Met de omzetgroei is ook het personeelsbestand in 2011 flink gegroeid tot zo’n 165 medewerkers, terwijl binnenkort zal worden gestart met de werving voor weer een tiental nieuwe vacatures. Gevolg hiervan is dat Driessen uit het huidige kantoorpand begint te groeien. In 2012 zal daarom worden gestart met de bouw van een nieuw pand, naast en aansluitend aan het bestaande gebouw.

Een andere ontwikkeling voor 2012 is de oprichting van de Driessen Foundation. Met de Foundation geeft Driessen op een structurele wijze invulling aan haar MVO-beleid. Ook voor 2012 is wederom een budget van 100.000 euro vrijgemaakt voor de ondersteuning van zowel lokale als landelijke initiatieven op het gebied van Sport, Cultuur, Kennis en Mens en Omgeving. De Driessen Foundation is ook de stuwende kracht achter een speciaal MVO-event dat in 2012 voor het eerst georganiseerd gaat worden. Voor het komende event is gekozen voor een samenwerking met PSV om een bijzondere groep mensen een bijzondere dag te bezorgen.

Kwaliteit
Dat de groei niet ten koste gaat van de kwaliteit van de dienstverlening van Driessen blijkt uit het behalen en continueren in 2011 van een aantal belangrijke kwaliteitskeurmerken zoals NEN-EN-ISO 9001:2008, NEN 4400-1, ISAE 3402, ISO 14001 en de CEDEO-erkenning als gecertificeerd opleidingsinstituut. Daarnaast is Driessen ook in 2011 wederom verkozen tot één van de Best Managed Companies. Dat het prettig werken is bij Driessen wordt ook bevestigd door het resultaat van het door TNS Nipo uitgevoerde medewerkerstevredenheidsonderzoek. De medewerkers van Driessen beoordeelden hun werkgever met een gemiddelde van 8,4. En nog een cijfer: het ziekteverzuim-percentage bleef in 2011 steken op 0,75%.

Ook in 2012 blijft Driessen kritisch kijken naar haar positie in de markt. Het optimaliseren van de bestaande diensten en het ontwikkelen en positioneren van nieuwe diensten blijft een continu aandachtspunt van het ambitieuze bedrijf. “We moeten ons nieuwe pand immers in de toekomst wel goed gevuld krijgen!” aldus Jeroen Driessen.

Driessen is dé HRM-dienstverlener voor de overheid, onderwijs en zorg & welzijn. Driessen heeft een breed productenpakket waarmee zij meer dan 700 organisaties door heel Nederland van dienst is. Het diensten- en productenpakket bestaat uit Payroll, Consultancy, Outsourcing van personeels- en salarisadministraties, Software en Opleidingen. Op de website www.driessen.nl vindt u alle informatie over de dienstverlening van Driessen.
Noot voor de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met Fenny Meulendijks, manager marketing & communicatie bij Driessen, telefoon 0492 – 50 66 6
6.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*