Koude acquisitie zelf doen is uit

, , , , , , , ,

Utrecht – Steeds meer commerciële organisaties komen tot besef dat de tijd van de verkopers en account managers nuttig gebruikt moet worden. De commerciële rakkers moeten bij de klant zitten en contracten afsluiten. Om dit te realiseren besteden steeds meer bedrijven de koude acquisitie of leadgeneratie uit.

Ongeacht of het om B2B leadgeneratie of om B2C leadgeneratie gaat, alle efficiënte leveranciers van diensten en producten maken er gebruik van. Het enige wat in de praktijk bepalend is voor het succes zijn winstmarges die gemaakt worden. Als je maar € 20 marge hebt, dan kun je geen topkwaliteit leads kopen. Dit zorgt ervoor dat ook de minder goed gekwalificeerde leads verkocht raken.

Het idee achter het uitbesteden van de koude acquisitie is meer realiseren met minder extra resources.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*