De tweede stap naar de eigen webwinkel: de start

, ,

SEO-Handleiding_Post

Trefwoorden en marktonderzoek webshop

De webshop voor December Whisper Aftershave is geboren. Uitgangspunt is de cursus ‘Webshop beginnen’ kiezen die niet meer geeft dan nodig is. Productnaam en URL zijn bepaald. We gaan door in wat we zelf kunnen doen. Goed plannen is nodig en marktonderzoek is broodnodig. Wie zijn de klanten, wat willen ze en waar zitten ze? De Lees op SEO Handleiding waarom de Google AdWords Keyword Tool handig is om de trefwoorden te toetsen. Door de kracht van ‘aftershave’ is de concurrentie hoog. Bruikbare combinaties in de zoekwoordideeën zijn bijvoorbeeld met ‘parfumerie’, deodorant’ en ‘online’. Goed te zien is dat ‘kerst’ geen gunstig trefwoord is. Met fantasie en geduld is zo een aardige reeks trefwoorden te vinden die op de pagina’s gebruikt kan worden. Volgende stap is de webshop indelen en de pagina’s vindbaar maken. De basisingrediënten zijn verzameld.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*