Rijswijk implementeert Klant Contact Center met SugarCRM

, ,

                      

Rotterdam, 2 februari 2012

Outdare, onderdeel van De Ictivity Groep en leverancier van hoogwaardige diensten rondom de open source CRM applicatie SugarCRM, heeft voor de gemeente Rijswijk een Klant Contact Center (KCC) applicatie opgeleverd met SugarCRM als basis.

Vanaf 2015 vormen gemeenten het aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en overheden voor alle vragen aan de overheid ongeacht welk kanaal (balie,telefoon,e-dienstverlening en post) hiervoor wordt gekozen. Het landelijke Programma Antwoord© biedt gemeenten kennis, bouwstenen en eventuele ondersteuning ten aanzien van de dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen.

In nauwe samenwerking met de gemeente Rijswijk is door Outdare binnen twee maanden een KCC-systeem opgeleverd welke is geïntegreerd met diverse applicaties en databronnen. Daarnaast is het nieuwe VoIP-platform van de gemeente Rijswijk naadloos geïntegreerd met het KCC-systeem waardoor medewerkers met één applicatie vragen, diensten en producten van burgers, bedrijven en instellingen snel en adequaat kunnen vastleggen en afhandelen.

De succesvolle samenwerking tussen Outdare en de gemeente Rijswijk is voornamelijk te danken aan de heldere doelstelling van het project en de wijze waarop enerzijds de opdracht is verstrekt en anderszijds de opdracht is uitgevoerd. De pragmatische aanpak en de specifieke kennis van SugarCRM binnen Outdare bleken goed aan te sluiten op de duidelijke visie en no-nonsense aanpak van de gemeente Rijswijk.

Ludo Hoppenbrouwer,  Manager Dienstverlening/Specialist Publieke Dienstverlening:

“Allereerst heeft Rijswijk met SugarCRM vooral voor een slimme oplossing gekozen die in staat is om ‘onder water’ allerlei koppelingen te maken met onze gemeentelijke systemen. Dat is natuurlijk de techniek want het project kenmerkt zich vooral door de intense samenwerking tussen de opdrachtgever en opdrachtnemer waarbij de keuze voor SugarCRM voor beide partijen via een sterke interactie met elkaar tot stand is gekomen.”

Fabrice Mous, directeur Outdare:

“Met SugarCRM als oplossing voor het Klant Contact Center realiseert de gemeente een enorme flexibiliteit en keuzevrijheid voor nu en in de toekomst. Voortbouwend op een open en flexibele architectuur van de gemeente Rijswijk kan SugarCRM met haar open koppelvlakken en open standaarden eenvoudig en transparant de gemeentelijke applicaties in de backoffice naar de frontoffice ontsluiten.”

Over Outdare:

Outdare gaat voor uw succes!
Relaties en bedrijfsprocessen beheren met een optimale kwaliteit en functionaliteit? Contactmomenten delen, volgen, beschermen en overzichtelijk beheren? Outdare adviseert, implementeert en ondersteunt u in het vertalen van klant- en bedrijfsprocessen naar een effectief en flexibel relatiebeheer met CRM.

Outdare levert hoogwaardige diensten rondom SugarCRM:

  • CRM consultancy
  • CRM configuratie
  • CRM training
  • Project management
  • Procesanalyse
  • Integratie advies & uitvoering
  • Technisch support & beheer
  • Gebruikerssupport
  • Premium applicatie hosting

Outdare is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Onze missie is uw succes vergroten! Dit doen we door het leveren van hoogwaardige, op uw behoefte afgestemde diensten, gecombineerd met webgebaseerde software.

Kijk voor meer informatie op www.outdare.nl

Over De Ictivity Groep:

Ictivity is een onafhankelijk landelijk opererende IT dienstverlener. Van advies tot nazorg (of beheer) helpt Ictivity organisaties bij het efficiënt inrichten van de ICT infrastructuur. Hierdoor zijn alle systemen en applicaties altijd en overal beschikbaar. Dit doet Ictivity met een team van ruim 120 gepassioneerde IT professionals. Juist deze mensen maken het verschil omdat een afspraak met hen ook echt een afspraak is.

Ictivity is gevestigd in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam.

De kernactiviteiten van De Ictivity Groep bestaan uit:

  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP high-end connectivity oplossingen

De Ictivity Groep is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

De Ictivity Groep
Postbus 7066
5605 JB  EINDHOVEN
Tel: 088 – 428 4848

e-mail: tanya.weidema@ictivity.nl / website : www.ictivity.nl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*