Klanten zijn tevreden over Topfinish

Waalwijk – Uit een onlangs gehouden klanttevredenheidsonderzoek onder klanten van Topfinish blijkt dat zij met gemiddeld een 8 dik tevreden zijn over de diensten en services van Topfinish. Het meest tevreden (met een gemiddelde van 8.3) zijn de klanten over de manier waarop Topfinish met hen meedenkt.

Vooral de nieuwe luchtvrachtmethode, waarbij Topfinish door middel van inventief verpakken minimaal 35% op de huidige luchtvrachtkosten bespaart, scoort hoog in de waardering van huidige klanten.

Over de aangeboden levertijd (gemiddeld 7.6) en het aanhouden van de geplande leverdatum (gemiddeld 7.9) zijn de klanten meer dan voldoende tevreden. “Het mag altijd sneller, maar ik ben reëel en snap ook wel dat jullie een bepaalde capaciteit hebben”, aldus één van de deelnemers. Snelheid wordt heel belangrijk gevonden: “Ik heb liever dat jullie vandaag aan een order beginnen dan morgen, want elke dag dat de goederen bij jullie staan, kunnen ze niet verkocht worden”, zegt een klant.

Voor het nakomen van afspraken scoorde Topfinish gemiddeld een 8.2. Een klant licht toe: “Alle afspraken die ik met John of Coen heb gemaakt zijn altijd keurig nagekomen” De kwaliteit van de geleverde diensten wordt gewaardeerd met een 7.9. “Artikelen kunnen vanuit Topfinish met een gerust hart naar de klant.” Een andere klant zegt hierover: “Mirela is goud waard! Ze pakt alles in 1 keer op en je weet zeker dat het goed gebeurt. Dit geeft een goed gevoel.”

Website

Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat veel klanten niet precies weten welke diensten en services Topfinish aanbiedt. “Wij komen vaak met een probleem naar jullie toe, maar we weten niet wat jullie verder allemaal kunnen”, was één van de opmerkingen. Daarnaast werd duidelijk dat maar liefst  88% van de bestaande klanten nog nooit op de website van Topfinish (www.topfinish.nl) heeft gekeken. Topfinish zal hier het komend jaar mee aan de slag gaan en proberen om deze punten wat meer en duidelijker onder de aandacht te brengen.

Topfinish is erg dankbaar voor de deelname aan het onderzoek en niet ontevreden met de behaalde resultaten. “Een gemiddelde van een 8 is natuurlijk iets om best trots op te zijn”, aldus Topfinish, “ Maar volgend jaar gaan we voor een 9”.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*