Effectiviteit van oranje artikelen

, , , , ,

In 2012 vinden er weer diverse grote oranje evenementen plaats. Koninginnedag, het EK voetbal en daarna de Olympische Spelen in Londen. Nederland zal deze zomer weer oranje kleuren.

Het bedrijfsleven speelt massaal in op deze oranje evenementen met originele oranje artikelen en relatiegeschenken. Met bedrukte oranje artikelen als relatiegeschenk kunnen bedrijven zich immers op originele en sportieve wijze presenteren bij een groot publiek. Maar zijn oranje artikelen en oranje relatiegeschenken nou wel effectief? Het antwoord is volmondig ja!

Het Bureau Consumenten Onderzoek heeft onderzocht dat 7 van de 10 Nederlanders het sympathiek vinden als bedrijven zich verbinden aan Oranje. 98% van de associaties met Oranje zijn positief. Het Oranjegevoel is onlosmakelijk verbonden met hopen op succes, saamhorigheid, trots zijn op Nederland en meeleven met Oranje. Oranje wordt vooral in verband gebracht met sport (voetbal), het koningshuis en gezelligheid. Vrijwel alle Nederlanders hebben een goed gevoel bij Oranje. Bedrijven spelen daarom graag in op het oranje gevoel van hun klanten en relaties.

De verwachting is dat bedrijven in 2012 meer zullen investeren in oranje artikelen dan in voorgaande jaren. Wilt u ook een meeprofiteren van de oranje hype, bekijk dan de originele oranje artikelen van MultiGift Relatiegeschenken. Er is een ruim aanbod van goedkope oranje relatiegeschenken, maar wees er wel snel bij. OP=OP.