PEAK-IT scoort met regierol in ICT-services

PEAK-IT positioneert zich steeds nadrukkelijker als full service business ICT partner. PEAK-IT is – met een gemiddelde groei van 10% per jaar – inmiddels toonaangevend in Nederland op het gebied van advies, beheer en support van infrastructuur en applicaties, met continuïteit en service+ als overkoepelend thema. Met de zorgvuldig opgebouwde expertise voert PEAK-IT steeds vaker de regie over bedrijfskritische ICT-opdrachten voor haar klanten. Complexe ICT-processen en -projecten worden full service begeleid. Eén partner voor alle ICT-vraagstukken biedt middelgrote en grote bedrijven daarbij veel schaalvoordelen. Voor PEAK-IT is dit dan ook de reden om hier nog meer de focus op te leggen. Het versterken van het merk en het verder vormgeven van de groei van PEAK-IT staan hierbij centraal. Met de lancering van een nieuwe campagne en vernieuwde website wordt de marktcommunicatie in lijn gebracht met de succesvolle verbreding in dienstverlening naar de klanten van PEAK-IT.

‘One-stop-shop’ significant concurrentievoordeel
“Wij merken dagelijks dat bedrijven het prettig vinden om één vast aanspreekpunt te hebben voor al hun ICT-vraagstukken”, stelt Maarten Cobelens, directeur van PEAK-IT. “Bedrijven erkennen het belang van moderne ICT-oplossingen maar missen vaak bepaalde specialismen of extra capaciteit binnen hun organisatie voor de invulling hiervan. Een verfrissende externe kijk op de eigen ICT-omgeving biedt solide oplossingen die een basis vormen voor een lange samenwerking.” Cobelens ziet binnen het management van organisaties een groeiende behoefte aan volwaardige ICT sparringpartners. Ondernemers zijn gefocust op hun markt of branche, effectief en efficiënt werken geldt daarbinnen steeds vaker als een significant concurrentievoordeel. De diensten van PEAK-IT bestaan uit deta+, co-sourcing, outsourcing, innovatieve projecten en opleidingen. De opdrachtgever kiest zelf de mate van verantwoordelijkheid, van volledige regie bij deta+ tot het uit handen geven van de regie bij outsourcing.

Kracht ICT-diensten onderstrepen met nieuwe campagne en website
“Co-sourcing en outsourcing groeien snel binnen PEAK-IT, middelgrote en grote bedrijven vinden het een pré dat onze specialisten de regie kunnen voeren over strategisch belangrijke ICT-processen en -projecten”, vervolgt Cobelens. “De afgelopen jaren hebben wij tal van toonaangevende co-sourcing en outsourcing projecten uitgevoerd. Een aspect dat wij met onze nieuwe campagne graag uitdragen naar onze opdrachtgevers. Het verstevigen van de marktposities van onze opdrachtgevers door het effectief en efficient inzetten van ICT is onze visie. Natuurlijk kijken wij ook continu naar onze eigen marktpositie. Met de lancering van een nieuwe campagne en een vernieuwde website delen wij met onze klanten, prospects, medewerkers en partners de ambitie om PEAK-IT verder te ontwikkelen tot de nummer 1 business ICT partner voor middelgrote en grote bedrijven. Deze ambitie komt ook tot uiting in onze nieuwe pay-off: PEAK-IT, Your business|Our priority.”

De nieuwe campagne van PEAK-IT zal in september te zien zijn op billboards en via DM acties en zal daarnaast te horen zijn op radio 1 en radio 3. Ook de website is vernieuwd en biedt middelgrote en grote ondernemingen nog eenvoudiger toegang tot effectieve ICT-oplossingen voor een efficiënte bedrijfsvoering.

Over PEAK-IT
Met PEAK-IT als business ICT partner kunnen organisaties rekenen op een gezonde en solide partner op het gebied van advies, beheer en support van infrastructuur en applicaties, waarbij de focus ligt op continuïteit en service+. Afhankelijk van de mate van regie die de opdrachtgever wenst, kunnen bedrijven kiezen voor deta+, co-sourcing en outsourcing. PEAK-IT is ook de partner voor de uitvoering van innovatieve ICT-projecten. Met deta+ kan de flexibele ICT-behoefte van organisaties met passievolle professionals snel en doeltreffend worden ingevuld. Door middel van co-sourcing kunnen organisaties de bemensing van hun ICT-servicedesk uitbesteden aan PEAK-IT, waarbij zij zelf de regie over de uitvoering houden. Hiermee biedt PEAK-IT een flexibel model waarbij de opdrachtgever altijd beschikt over gekwalificeerde professionals en optimale capaciteit. Via outsourcing kunnen organisaties hun gehele of delen van hun ICT-infrastructuur uitbesteden. Zo kunnen zij zich richten op hun kernactiviteiten, kosten besparen en profiteren van flexibiliteit en kwaliteit. PEAK-IT weet als geen ander aan welke eisen een ICT-professional moet voldoen om zakelijke processen optimaal te ondersteunen en door de inzet van ICT zakelijke meerwaarde te creëren. Daarom biedt PEAK-IT naast een geaccrediteerd HBO lesprogramma ook de HDI certificering op basis van ITIL: dé standaard voor het optimaliseren van effectieve communicatie van de servicedesk. Bij PEAK-IT werken ruim 400 gedreven medewerkers in heel Nederland. PEAK-IT is Gold Certified Partner van Microsoft en Gold Member van het Deloitte ‘Netherlands 50 Best Managed Companies’ programma. Kijk voor meer informatie op PEAK-IT.

Volg PEAK-IT op twitter.com/peakit, facebook.com/peakit.nl en linkedin.com/company/peak-it.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*