Verkooptraining en communicatie voor meer omzet

Utrecht – Een verkooptraining in de huidige economische realiteit zorgt voor meer omzet bij bestaande klanten. De termen zijn ‘Up selling’ en ‘Cross selling’, maar uiteindelijk komt het neer op goed communiceren en luisteren naar de klant. Bedrijven sturen hun medewerkers op training, zodat ze efficiënter en doelmatiger te werk kunnen gaan. De investering in de training staat niet in verhouding tot de resultaten. Ongeacht of u het een verkooptraining is of sales training noemt, het zijn de resultaten die tellen.

Groepstraining
Het is voor bedrijven ook mogelijk om gezamenlijk met andere bedrijven een groepsarrangement te regelen. Niet dat dit een trend is, maar het komt steeds vaker voor. Men kan hierdoor de kosten drukken terwijl men toch veel kennis vergaart. Door met slechts twee of drie bedrijven samen te zitten in een groep, kunnen er veel praktische oefeningen worden gedaan.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*