Uitbreiding voor hybris Extend ISV-partnerprogramma

Amsterdam, 17 januari 2013 – hybris, leverancier van multichannel commercesoftware, heeft zijn hybris Extend-programma voor partners uitgebreid met een aantal onafhankelijke softwareleveranciers. Bovendien hebben zeven leveranciers, waaronder Adobe, Bazaarvoice en Compuware, de kwalificatie ‘hybris Extend Strategic Partner’ gekregen.

hybris Extend is een online marktplaats die klanten direct toegang biedt tot ‘best-in-class’ applicaties, additionele diensten en aanvullende bedrijfsoplossingen die door partners zijn ontwikkeld. Voor de hybris-implementaties bij klanten worden honderden producten van derde partijen gebruikt en geïntegreerd. Maar alleen leveranciers die een actieve relatie met hybris hebben en kant-en-klare integratie met hybris-software in het vooruitzicht stellen, komen in aanmerking voor hybris Extend. Dit verzekert klanten van een hogere kwaliteit, probleemloze en efficiënte implementaties en betere, zakelijke relaties.

hybris Extend Strategic Partners zorgen niet alleen voor kant-en-klare integratie met hybris-software, maar zijn ook toonaangevend op hun gebied en beschikken over een sterk, wereldwijd klantenbestand. Deze partners werken samen met hybris bij de implementatie bij klanten. Ook voeren zij gezamenlijk marketingacties uit.

De op standaarden gebaseerde open architectuur van hybris maakt een diepgaande en brede integratie met externe producten mogelijk. Om de bruikbaarheid te vergroten en de total cost of ownership van dergelijke uitbreidingen te verlagen, heeft hybris OmniCommerce Connect ontwikkeld. Dit is een geavanceerde RESTful Application Program Interface tussen de hybris commerce-functionaliteit en software van derden.

“De hybris OmniCommerce Suite is veelomvattend, maar onze oplossingen zijn vaak het middelpunt van een groter ecosysteem van technologieën en oplossingen,” zegt Berend Bouwmeester, Regional Manager Benelux hybris. “De beste manier om onze klanten van dienst te zijn is door er voor te zorgen dat hun technische en zakelijke integraties binnen dat ecosysteem zo eenvoudig en naadloos zijn als mogelijk.”

Momenteel omvat hybris Extend meer dan 30 onafhankelijke softwareleveranciers die applicaties leveren op het gebied van:

  • analyse en business intelligence (BI);
  • campagnebeheer en marketing;
  • community & social;
  • customer experience management en optimalisatie;
  • customer relationship management (CRM) en klantenservice;
  • fulfilment;
  • in-store;
  • marktplaatsintegratie en vergelijkend winkelen;
  • betalingen, fraudebeheer, facturatie en belastingen;
  • rich media en contentverbetering;
  • technologie.

De hybris Extend Strategic Partners zijn:

  • Adobe (Analyse en business intelligence, Customer Experience Management en optimalisatie);
  • Avalara (Belastingen);
  • Bazaarvoice (Community & social);
  • Compuware (Technologie);
  • CyberSource (Betalingen, fraudebeheer);
  • LivePerson (Customer Relationship Management en klantenservice);
  • Responsys (Campagnebeheer en marketing).

In de Benelux werkt hybris samen met de volgende partners:

  • Accenture (NL);
  • Bluedesk Groep (NL);
  • eFocus (NL);
  • ELiSiON (NL);
  • LBi (BE);
  • Mirabeau (NL):
  • Relephant (NL);
  • Softlution (NL);
  • Strawberries (NL);
  • Uniway (BE).

Kijk voor meer informatie over de partners van hybris op http://www.hybris.com/en/partners/business-partners-europe.

Over hybris
hybris helpt organisaties wereldwijd bij het verhogen van de verkoop van goederen, diensten en digitale content via ieder touchpoint, kanaal en apparaat. hybris biedt OmniCommerce: hoogwaardige master datamanagement- en geïntegreerde commerce-processen die organisaties in één oplossing inzicht geven in hun klanten, producten en orders en daarnaast klanten inzicht biedt in de organisatie. hybris’ omni-channel software is ontwikkeld op één platform, gebaseerd op open standaarden en geschikt ter ondersteuning van onbegrensde innovatieprocessen en het realiseren van een efficiënte TCO. Daarnaast is het platform schaalbaar en breed inzetbaar, waardoor organisaties in de toekomst geen ander commerce-platform meer nodig hebben. De twee grootste onderzoeks- en analistenbureaus benoemen hybris als ‘leider’ en positioneren het commerce-platform in de top drie in de markt.

De software is verkrijgbaar on-premise, on-demand en als managed service en biedt organisaties van elke omvang maximale flexibiliteit. Ruim 400 organisaties wereldwijd kozen voor hybris, waaronder B2B- en consumentenmerken, zoals V&D, Beter Bed, Intergamma, Nespresso, Rexel, Nikon, Thomson-Reuters, P&G, Toys´R´Us, Levi’s en Lufthansa. hybris heeft wereldwijd vestigingen in 15 landen wereldwijd. hybris is the future of commerce. Kijk voor meer informatie op: www.hybris.com.