Yonego overtuigt nieuwe klanten dankzij focus op ROI

Wie “internet marketing” en “return-on-investment” in één zin gebruikt, zou daarbij meteen moeten denken aan Yonego. Dit internet marketingbureau overtuigt steeds meer klanten om te kiezen voor hun ROI gedreven aanpak.

Dankzij de goede resultaten van de voorbije maanden, slaagt Yonego erin een pak nieuwe klanten aan te trekken. Zo werd recent een overeenkomst bereikt met Brantano, één van de grootste schoenenwinkels van België. Yonego zal het komende jaar voor extra converterende bezoekers zorgen op de online shop van Brantano.

In de reissector kiezen BizzTravel, een dynamisch en toonaangevend Nederlands bedrijf, en CheapTickets, de prijsvergelijkingssite voor vliegtickets, voor de succesvolle aanpak van Yonego.

Daarnaast zijn nog enkele ambitieuze bedrijven overtuigd om hun website te laten optimaliseren door Yonego. Dit zijn onder meer FotoAlbum (voor het online bestellen van fotoalbums), JeansOnline (een webwinkel met jeans en fashion), KotMarkt (waar online gezocht kan worden naar een kot of studentenappartement) en Mercard (voor het online bestellen van o.a. geboortekaartjes en trouwkaarten).

“We zien de vraag naar online rendement alleen maar stijgen”, zegt Hans Mampaey, Country Manager België. “Het hele team is dan ook gedreven om de return-on-investment van onze nieuwe klanten te optimaliseren.”

En, denkt uw bedrijf al aan zijn ROI?

Yonego
Predikherenlei 5
9000 Gent
T : +32 (09) 223 04 90
M: +32 (0)498 318 618
h.mampaey@yonego.be
www.yonego.be

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*