De beste werknemers halen door een relatiegeschenk

Het is steeds populairder; bedrijven die in een krappe vijver vissen kopen een relatiegeschenk om hun mogelijke werknemers over te halen. Niet zozeer omdat de mogelijke werknemer kiest voor een relatiegeschenk. Meer omdat het relatiegeschenk in eerste instantie een goede indruk maakt. Bovendien kan een dergelijk relatiegeschenk vast grofweg duidelijk maken waar het bedrijf voor staat. Daarnaast is het voor de eerste gesprekken een voordeel om een relatiegeschenk weg te hebben gegeven. Het is wel van belang dat het relatiegeschenk gericht gegeven wordt.
Relatiegeschenk nieuwe manier concurreren voor de beste kandidaten
Inmiddels is voor dergelijke beroepen de auto van de zaak al min of meer standaard. Op het salaris concurreren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Dus moeten bedrijven op andere manieren moeite doen om de beste mensen binnen te halen. Een relatiegeschenk dat in dit geval onvoorwaardelijk gegeven wordt kan helpen de kandidaat het goede gevoel te geven. Zo kan met een relatiegeschenk op een goedkope manier een geschikte kandidaat worden binnen gehaald.Zeker als het bedrijf het juiste relatiegeschenk uitkiest.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*