Driss Fashion op positie 2 bij Google

Het kledingmerk Driss Fashion is op de zoekterm ‘Drykorn’ door middel van zoekmachine optimalisatie binnen enkele dagen van positie 45 gestegen naar de 2e positie in de Google resultaten. Dat maakte Heinosoft – het bedrijf achter de zoekmachine optimalisatie – vandaag bekend.

Heinosoft optimaliseert op basis van het No Cure, No Pay principe en factureert een eenmalig bedrag bij het behalen van de top 10. Onderscheid wordt gemaakt tussen de top 3, positie 4-6 en positie 7-10. Bij de optimalisatie zijn de richtlijnen van Google voor wat betreft geaccepteerde (white hat) technieken voor het behalen van een hogere waardering het uitgangspunt.

De optimalisatie bestaat uit een interne en externe analyse. Vervolgens wordt voor beide onderdelen een strategie bepaald waarbij wordt gekeken naar factoren als indexeerbaarheid, het aantal verwijzingen naar de website en in welke context deze staan. Doel hiervan is de kwaliteit te verbeteren met als resultaat een verbeterde waardering door Google.

De zoekmachine optimalisatie betrof voor Driss Fashion uit Leiden het Duitse kledingmerk Drykorn. Dit merk is in 1996 door Marco Goetz opgericht. In de eerste jaren bracht het alleen broeken, maar op dit moment heeft Drykorn een totaalcollectie van jeans tot kostuum voor zowel de heren alsook het vrouwelijke geslacht.

Door middel van zoekmachine optimalisatie wist Heinosoft de website van Driss Fashion te optimaliseren voor de top 3 positie. Naast de optimalisatie heeft Heinosoft voor veel bedrijven een adviserende rol voor wat betreft het gebruik van internet. De diensten bestaan uit analyse, strategiebepaling, internet promotie in de brede zin van het woord en web ontwikkeling.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*