Crisis in het Gooise matras bezworen

25 oktober 2010, Veenendaal

PERSBERICHT

Crisis in het Gooise matras bezworen

Fonkelnieuwe webshop voor de echte wijnliefhebbers!

Het is geen geheim dat de financiële crisis ook bij de BN’er diepe sporen heeft achtergelaten. Vastgoedfraude, waardevermindering van onroerend goed en beleggingen, niets blijft onze gefortuneerde medelander bespaard. Maar er is hoop! Met de release van www.doosje-wijn.nl is wijn, een primaire levensbehoefte voor menig Nederlander, een stuk betaalbaarder geworden.

De drie enthousiaste oprichters van doosje-wijn.nl, mannen met een groot hart voor alles wat met wijn te maken heeft, hebben een uitstekende selectie gemaakt uit het enorme aanbod van wijnen. “Het is de kunst om juist díe wijnen te vinden, die echt lekker zijn, maar niet te duur,” zeggen Stefan Renema, Bob Nieuwenhuis en Lucas Uljee in koor. De mannen zijn geboren ondernemers en zien hier een duidelijke opdracht. “Bij de supermarkt of de slijter zijn heus wel lekkere wijnen te koop, maar die moet je wel weten te vinden. En dan betaal je vaak de hoofdprijs; dát willen wij met onze website veranderen.”

Écht lekker

Als voorbeeld van een écht lekkere rode wijn die niet te duur is, noemen ze de Branciforti Rosso. “Een voortreffelijke wijn, voor nog geen 6 euro! En wij staan niet alleen in onze keuze, ook Harold Hamersma, wijnkenner en auteur van het boek De grote Hamersma, is enthousiast over deze wijn. Maar weet u wat het mooie van wijn is, wíj hoeven niet te overtuigen, dat doen onze produkten wel!” De mannen zien de toekomst zonnig in. “Ach, mocht men onze webwinkel niet kunnen vinden, wat is dan het ergste dat ons kan gebeuren? Dat we de wijn zelf op moeten drinken?”

SUV

Niet alleen in de portemonnee komt doosje-wijn.nl de BN’er tegemoet. Niets vervelender dan tussen het gepeupel bij de slijter te moeten staan. Daarom wordt iedere bestelling bij deze site thuisbezorgd, en voor een tarief waar menig SUV nog niet eens voor gestart kan worden.

Succes

Gebruiksgemak van de website heeft een hoge prioriteit gehad bij de ontwikkeling. Zo is er een nieuwsbrief, aanwezigheid op Twitter, en zelfs een filmpje dat demonstreert hoe er besteld kan worden. “Dit wordt een daverend succes,” aldus de drie mannen, “..maar vergeet niet, dat wij pas gelukkig zijn als we Bekend Nederland weer uit het slop hebben gehaald. Daar doe je het toch voor!”
——————————————————————EINDE PERSBERICHT————————————————————————————

Noot voor de redactie. (niet voor publicatie)
Vragen bij dit bericht kunt u stellen aan: Stefan Renema, tel. 06-29733336, of info@doosje-wijn.nl
Afbeeldingen en overige informatie kunt u op onze site vinden: http://www.doosje-wijn.nl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*