Jonge ondernemer gaat crisis te lijf

Het is een jonge kerel, maar ondanks zijn leeftijd is hij er van overtuigd dat hij ‘het verschil kan maken’. Jip Claessen (21) heeft onlangs zijn opleiding Juridische Zakelijke  Dienstverlening afgesloten en is op 1 september jl. gestart met B.O.W. Limburg.  B.O.W. staat voor: Bemiddeling, Opdrachten en Werving. Hij is er van overtuigd dat zowel bedrijven als particulieren (consumenten) er baat bij hebben als ze gebruik maken van de diensten van B.O.W. Limburg.

Jip zegt dat er nogal wat bedrijven zijn die moeilijkheden hebben met het vinden van klandizie. B.O.W. zorgt er voor dat potentiële klanten in contact worden gebracht met het bedrijf dat uitkomst kan bieden voor hun ‘probleem’. Volgens hem is het een kwestie van ‘vinden en gevonden worden’. Een installatie bedrijf is in staat om vakmanschap te bieden op het gebied van elektrische installaties, maar dat wil nog niet zeggen dat dit bedrijf in staat is om aan klanten te komen. Zeker jonge ondernemers moeten eerst bekend worden alvorens mond-op-mond reclame werkt. Het netwerk van B.O.W. moet een goede start geven, “en daar gaan wij voor zorgen”, zegt Jip. “Zo hebben we Promodealz”, “een product dat er voor zorgt dat een bedrijf bekend wordt bij consumenten”. Met behulp van een goed aanbod (aanbieding) vanuit het bedrijf zorgt B.O.W. dat de klant die de deal accepteert bij het bedrijf binnen komt. Het bedrijf zal er zelf voor moeten zorgen dat de klanten terug komen en indien er sprake is van vakmanschap, dan komen deze zeker terug! Het mooie van de deze vorm van reclame is dat er geen kosten zijn voor het bedrijf, alleen maar opbrengsten! Het motto van B.O.W. Limburg is: “No cure – no pay”!

Maar ook voor opdrachten gaat B.O.W. aan de slag. Hierbij kan gedacht worden aan allerhande facilitaire zaken zoals; een evenement faciliteren, een feest organiseren, een ontruimingsplan maken, zorgen voor personeel, een promotie filmpje, een website of een folder maken  etc. etc.

Een derde insteek is ‘bemiddeling’. Er voor zorg dragen dat vraag en aanbod bij elkaar komen. Zo kan het zijn dat iemand een glazenwasser zoekt en anderzijds dat een glazenwasser extra werk zoekt. B.O.W. stemt de eisen en de nodige competenties met elkaar af en doet een voorselectie., waarna de opdrachtgever uiteindelijk een keuze heeft. Ook hierbij geldt: geen resultaat, geen betaling “no cure, no pay”!

De naam B.O.W. Limburg geeft aan dat Limburg de provincie is waar hij actief wil zijn. “Het is niet uitgesloten dat we verder uitbreiden naar andere provincies, of zelfs de grens over gaan”. Het succes van B.O.W. is afhankelijk van de bekendheid van dit ambitieuze bedrijf. En met het plaatsen van dit artikel is er een goede start mee gemaakt.

B.O.W. Limburg

Evenkamp 5

6041 PC Roermond

Tel: 0642919573

K.V.K.: 14104961

info@bowlimburg.nl

www.bowlimburg.nl

1 antwoord

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*