Persbericht Vital Skills weerbaarheid trainingen. Vital Skills en Special Sports trekken de bokshandschoenen aan.

, ,

Persbericht Vital Skills weerbaarheid trainingen

Vital Skills en Special Sports trekken de bokshandschoenen aan. De komende weken wordt er bij Special Sports Amstelveen op hoog niveau getraind en gestreden.

Fedor Emelianenko en Alexander Emelianenko
Sinds 5 april 2012 trainen de bekende Russische MMA vechters Fedor Emelianenko en zijn broer Alexander Emelianenko bij Special Sports Amstelveen. Daar bereiden ze zich samen met hun vast team Vital Skills trainers en sparringpartners voor op hun aankomende gevechten in Rusland. Top vechtsport trainers zoals Peter Teijsse, Ernesto Hoost, Maxime Lijdekker, Jerrel Venetiaan, PT-maX trainers Hans Kruse en Jane Krsticevic werken samen om optimale resultaten te behalen in de ring. Fedor Emelianenko ‘The Last Emperor‘ vecht op 21 mei 2012 op het M1-Global evenement in St. Petersburg, dat wereldwijd uitgezonden wordt en waar Vladimir Putin, zelf een grote fan van Fedor, aanwezig zal zijn. Met een korte onderbreking zal Fedor Emelianenko nog tot half mei bij Special Sports Amstelveen in training zijn.

Nextreme “Battle of Styles” MMA gala. Op 28 april 2012 (20:00 u.) organiseert Vital Skills het eerste “Mixed Martial Arts” evenement in Amstelveen. MMA is wereldwijd de snelst groeiende sport. De luxe sporthal van Special Sports Amstelveen wordt voor die gelegenheid omgebouwd tot een sfeervolle arena, waar de Nextreme “Battle of Styles” zal plaats vinden.
Het beloofd een super evenement te worden waar u alles op vechtsport gebied voorbij ziet komen.
Er staan 10 partijen op het programma (waaronder 2 dames en 2 Kickbox partijen).
2x MMA N-klasse partijen, waaraan vechters deelnemen die bij Special Sports trainen. 2x Grappling partijen (Braziliaans Jiu Jitsu) voor gevorderden.
2x Kickbox partijen KB N-klasse.
4x Semi-pro en Pro-MMA partijen van top kwaliteit.
De MMA partijen van Melvin van Suijdam vs Marcin Kostrubiec en Jaouad Ikan vs Michell Adelina vormen het hoofdprogramma. Melvin van Suijdam (MMA team Vital Skills) is een zwarte band judoka. Hij heeft 10 MMA partijen gewonnen en er enkel 1 verloren. Melvin heeft onder andere de amateur MMA titel Benelux binnen 40 sec. gewonnen. Buiten de sport is Melvin werkzaam in het speciale onderwijs. Jaouad Ikan (MMA team Vital Skills) is van oorsprong karateka. Hij heeft meerdere internationale karate titels op ze naam staan, waaronder ook de wereld titel. Jaouad is in het dagelijks leven pathologisch analist en in zijn vrije tijd werkzaam in het speciale onderwijs, als docent. Vital Skills en Special Sports Amstelveen willen met dit MMA evenement laten zien, dat Mixed Martial Arts op een voorbeeldige en sportieve uitgeoefend kan worden.

Boxing workout met Lorenzo Lamas
Op woensdag 2 mei 2012 om 17.00 uur zal Lorenzo een boxing workout verzorgen bij Special Sports Amstelveen. Het doel van deze dag is om een leuke workout te organiseren en tevens Special Sports extra te promoten. Lorenzo Lamas zal binnenkort deelnemen aan het in Amerika immens populaire televisie programma ‘Celebrity Boxing’, waar bekende Amerikanen het in de ring tegen elkaar opnemen.
Lorenzo Lamas zijn grote doorbraak kwam op 19 jarige leeftijd. Hij was één van de acteurs in de kaskraker ‘Grease’. Hij werd genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol in ‘Falcon Crest’. Ook kennen de meeste Nederlanders deze acteur van de serie ‘Renegade’. Van maart 2004 tot in 2006 speelde hij meer dan 200 afleveringen Hector Ramirez in de soap ‘The Bold and the Beautiful’.

Voor meer informatie: info@vitalskills.eu of ga naar www.vitalskills.eu

0 antwoorden

Meepraten?